Saturday 5 November 2011

rindu.....

pagi yang aku rasa sebal je..why? sbb hari ni kan raya haji.orang semua balik kampung sambut raya..aku xbalik plak.terperangkap ag at seremban ni.urmm tapi xpew la sambut raya kat sini je la tahun ni ye..


oh dunia....


kadang-kadang aku duduk sorang2 berimginasi dengan diri sendiri. seronok sebenarnya dok berimaginasi ni (bukan berangan n bukan imagine yang bukan2 ye).ngan imaginasi tu la kita terfikir


kalau la aku ley jadi cam tu...
kalau la aku ley jadi cam dia tu..

seronoknya! bahagia hidup!


hati: apa yang seronok? apa yang bahagia? semua tu kan imaginasi je?
aku : eh x mustahil la. mungkin satu hari nanti kita boleh jadi cam tu
ermm betul jugak kata hati aku ni.


oleh yang demikian, aku rasa aku perlu buat sesuatu untuk merealisasikan apa yang aku imaginasikan selama ni.
aku sebenarnya nak jadi kaya. tapi aku xnak la jadi orang kaya uang sombong bongkak berlagak yang entah pape tu..aku nak jadi orang kaya supaya aku dapat tolong orang2 susah.and aku jugak xnak jadi orang kaya yang lupa diri.mesti kena ingat maa semua yang kita dapat tu(kalau dapat la nanti)adalah kurniaan Tuhan. bersyukur la dengan apa yang kita perolehi tapi jangan sampai salah guna apa yang talah diberi olehNya..


Arghhhh.....
jauh dari sudut hati ni aku teringat at mak bapak aku. jauh dari rumah sewa ni..aku terdengar sayup2 suara takbir raya..


aku rindu...
rindukan mak abah..
rindukan kampung halaman..


sabarlah hati..jangan terlalu ikut emosi.sampai masa kau dan aku akan pulang bersama menuju ke destinasi yang sama.berjumpa dengan buah hati yang sama yang selama ini tidak pernah terlupa da ri ingatan..


walaupun beberapa bulan lagi sementara menunggu final exam..kau dan aku akan tetap bersatu mengharungi semuanya..


mak abah!!tunggu kepulangan anakmu ini.....










(dalam kerinduan gila bapak ni,si Dayah anak kepada Yob Ali p bukak lagu korea plak.haish..potong stim btol)

0 comments:

Post a Comment

 

.....saranghae.....(^_^). Design By: SkinCorner