Sunday 13 November 2011

hye2 sume....ermmm hari ni aku nak bercerita pasal kereta idaman aku...AUDI A4..hoho ske gler aku ngan kete ni..mula2 aku x kenal ngan kete ni.memang aku x penah dengo pn namenye tapi sejak2 member aku story mory pasal audi ni aku pun da mula jatuh cinta ah..haha..jom tengok ape yang best sangat kat audi ni..

ok first jom tengok  ckt rupa bentuk audi a4..

Audi A4 - Full Rear View Exterior Photo



ahhh teruja nya aku tengok...(^_^)..
kereta brand audi da di produce since 1994 lagi by German car manufacturer Audi. dulu syarikat Audi ni pernah la mengalami kemerosotan ermm mase kira2 2 dekad yang lalu..tapi dengan terhasilnya Audi A4 ni so so jenama Audi ni hidup balik la..best jugak ciri2 yang ada pada Audi ni antaranya dari segi pengendalian dye yang tajam, penghasilan kete ni menggunakan bahan2 yang berkualiti tinggi, tempat duduk dye selesa menjadikan perjalanan yang ok n best..

yang aku suka kat Audi ni sbb dye smart der..hehe..let's see..

0 comments:

Post a Comment

 

.....saranghae.....(^_^). Design By: SkinCorner